chewpakka

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lisa Pedersen - 5 augusti 2012 15:02


Vill tipsa om denna grymma hårprodukt som finns här: http://eleven.se/


Jag använder den i blött hår innan jag borstar och fönar det! Grymt bra och luktar underbart gott   


  • Återuppbygger torrt och skadat hår.
  • Tillför glans och eliminerar frissighet.
  • Skyddar vid värmestyling.
  • Gör håret silkeslent och ger jämnhet.
  • Färgbevarande med UVA/UVB-skydd.
  • Lättare att styla och slätar ut.
  • Gör håret medgörligt.
  • Ger en hållbar frisyr.
  • Förebygger kluvna toppar.
  • Ger mer volym.
Av Lisa Pedersen - 5 augusti 2012 14:13

Nelly har så himla mycket fint så jag dör! Här är bara några av sakerna jag vill ha   


Topp, Ax Paris, 149:-

Armband, Sophie by Sophie, 890:-

Väska, Ceannis, 749:-

Ballerina, TOMS, 849:-


Av Lisa Pedersen - 4 augusti 2012 21:27

Igår såg min makeup ut så här + de röda läpparna som ni kan se i inlägget innan!


Produktlista

Make up store, concealer, "Cover all - blue" - Använder denna under ögonen och näsvingarna. Täcker även finnar/fläckar om jag har det.


IsaDora, puder, "Velvet touch compact powder - 11 Soft Mist" - Täcker lagom och ger en matt finish.


H&M, ögonbrynspenna, "Dark brown" - Fyller i ögonbrynens naturliga form och suddar sedan med borsten som sitter på korken så att det inte ser så skarpt ifyllt ut.


Make up store, eyeprimer, "Eyeprimer - clear" - Läggs på ögonlocket innan ögonskuggan så att den sitter bättre.


IsaDora, ögonskugga, "37 Crystal Mauve" - Använde den ljusaste skuggan i paletten längst in på ögonlocket.


Artdeco, ögonskugga, "nr 204, 02K" - Använde en mörkgrå skugga med lite glitter i längst ut på ögonlocket och suddade med bortse in mot den ljusa skuggan.


Artdeco, ögonskugga, "nr 503, 14K" - En matt, svart skugga som jag lade i den mörkgråa längst ut på ögonlocket.


Artdeco, eyeliner, "High precision liquid liner 01" - Målade en tunn svart linje längst in på övre fransraden som jag sedan målar tjockare längre ut och avslutar med en "vinge".


IsaDora, mascara, "Build-up mascara, 01 Super black" - Avslutar med MYCKET mascara!


Make up store, läppenna, "Russian" - Älskar denna läppenna och använder den ofta! Målar hela läpparna med den istället för att använda läppstift då det blir kletigt och lätt smetas ut!


Detta var allt! Hoppas ni gillade detta inlägg :) Puss och kram <3


Av Lisa Pedersen - 4 augusti 2012 11:01

Igår gick jag ut och dansade med min fina vän Sofia. Vi drog till Valand och fick dansat av oss! En bra kväll helt enkelt

Av Lisa Pedersen - 3 augusti 2012 11:24

Godaste pannkakorna gjorde jag idag till frukost! Min sambo sa till och med att han hellre äter dessa än de vanliga, bra betyg!


4 st


2 dl vispgrädde
1 dl vatten
4 ägg
2 matskedar fiberhusk
1-2 nypor salt


Vispa ihop allt med elvisp. Låt stå i 5 minuter och stek sedan i smör! Mumsigt <3

Av Lisa Pedersen - 2 augusti 2012 20:31

Åh herregud, världens godaste nötter! Jag köper mina på City Gross i Ytterby   

Av Lisa Pedersen - 2 augusti 2012 19:58

Helvete vad det regnar och åskar! Men jag måste erkänna att det är ganska mysigt <3


Plockade några stackars blommor från våran balkong haha! Blev rätt fint :)

Av Lisa Pedersen - 2 augusti 2012 18:13


Åh vad mycket fint det finns på Nelly! Här är några saker jag önskar jag hade <3

Presentation


Hej!

Lisa heter jag och är 22 år. Äter enligt LCHF (Low Carb High Fat) sedan 2:e april 2012 och har hittills gått ner 10 kg. Kommer genom min blogg dela med mig av trevliga recept samt massa annat som händer i mitt liv. Hoppas kunna inspirera andra til

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards