chewpakka

Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Snöig skoldag

Av Lisa Pedersen - 4 december 2012 14:01

 

 


Hejsan!

Idag var jag en snabbis i skolan...fick hemtentan som ska in 18 december... Måste erkänna att det är gött med hemtenta på vintern eftersom man kan stanna inne och vara varm och behöver inte åka någonstans haha!


Anyways... Till frukost åt jag rester från igår (köttbullar och blomkålsmos)  +några ostrullar (gräddost) mums!!

Köttbullar blir dagens middag också hihi. Kollade på Julkalendern imorse också! Vad kan det vara inne i väggen som luktar så illa? Sjuk spännande ju haha..


Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Pedersen - 16 december 2012 19:45


    Hej alla finisar! Kan nu med stooor glädje meddela att jag har en ny blogg! Min alldeles egna domän! Tack Jonas för all hjälp! Du är grym!   Nya bloggen hittar ni HÄR där alla gamla recept och inlägg ligger!   Puss och kram ...

Av Lisa Pedersen - 14 december 2012 16:29


    Hej! Dagens middag = rester från igår! Mums :)   Ikväll ska Sara och Tamina komma hit så ska vi ha filmkväll! Trevligt trevligt! Imorgon blir det Julmys (pyssel och bak) med några kompisar och på söndag en annan rolig grej..   Ha e...

Av Lisa Pedersen - 13 december 2012 16:58

  (klicka på bilden för att få den större)     Hej på er! Dagens middag blev vitkålsgratäng och korv! Mmmmm gott :)   Några nävar vitkål (inte så noga) 1 gul lök 2 vitlöksklyftorca 1,5 dl vispgrädde 0,5 msk sambal oelek Ost Salt och sv...

Av Lisa Pedersen - 13 december 2012 10:48

      (klicka på bilderna för att få dem större)     God morgon! Igår var det ju 12-12-12 så jag var ju TVUNGEN att ta ett nördigt kort när klockan slog 12:12 haha..   Gårdagens middag - Schnitzel, sås och sallad. Gott!   Frukos...

Av Lisa Pedersen - 12 december 2012 11:06

  (klicka på bilden för att få den större)   God morgon!   Igår åt jag grillad kyckling, krämig currydressing och gurka till middag! Det blev lite kyckling över och då gjorde jag kesoplättar till frukost, toppat med grillad kyckling och Gr...

Presentation


Hej!

Lisa heter jag och är 22 år. Äter enligt LCHF (Low Carb High Fat) sedan 2:e april 2012 och har hittills gått ner 10 kg. Kommer genom min blogg dela med mig av trevliga recept samt massa annat som händer i mitt liv. Hoppas kunna inspirera andra til

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Skapa flashcards