chewpakka

Direktlänk till inlägg 4 december 2012

Bianco

Av Lisa Pedersen - 4 december 2012 20:53

 


Tänkte tipsa om dessa snygga grejerna från Bianco! Snygga kängor till vintern, partyväska med nitar, nagellack i 3-pack för 99:- och en sjukt söt ring som man bär på två fingrar! Vill haaa den ringen! Ni hittar allt HÄR

 
 
Ingen bild

S

5 december 2012 09:08

Snygga gejer! Skall vi göra Allum någon dag eller?

Lisa Pedersen

5 december 2012 09:23

Mm! Jag har inga pengar.. Inte så kul att shoppa då haha!

 
Mathilda

Mathilda

5 december 2012 19:41

Gillar din blogg starkt! Du inspirerar och jag gillar din version av lchf som är väldigt lik min också :) hur länge har du käkat lchf?

//Mathilda

http://lchfklubben.se/mathilda

Lisa Pedersen

5 december 2012 20:29

Åh va kul att höra! Tack :) Jag har ätit LCHF sen 2 april i år :) Själv då? Mvh Lisa

 
Mathilda

Mathilda

6 december 2012 20:47

Haha, åh vilket sammanträffande, samma dag som jag började faktiskt :) har du nåt ditt mål som du hade med lchf eller vad va anledningen till att du började? :) jag tycker det är väldigt kul att läsa din blogg, kan väl ha och göra med att vi kanske kört lchf lika länge - känner liksom igen mig!

Mathilda

http://lchfklubben.se/mathilda

Lisa Pedersen

6 december 2012 21:06

Jaså! Haha, fan va sjukt. Jag vägde 70 kg när jag började (är 163 cm) och kände mig stor och inga kläder satt bra osv.. Har testat LCHF en gång innan men då spydde jag av en kladdkaka jag åt och efter det åt jag "vanlig" mat igen och gick upp till 70 kg. Just nu väger jag 60,4 kg. Hade ungefär 10 kg som mål men just nu äter jag inte superstrikt LCHF så jag går varken upp eller ner och trivs bra med det :) Va roligt att höra! Blir jätteglad :)

 
Mathilda

Mathilda

8 december 2012 12:01

ja verkligen haha, sammanträffande :) jag äter inte heller strikt lchf längre, och pendlar lite med 2kilo plus och minus från månad till månad typ - men man kan inte väga samma alltid har jag insett och det känns skönt att kunna baka och äta bär och sånt lite hur man vill tycker jag :) utan att gå upp så mycket som jag kunde göra under mina svullarperioder tidigare haha..

tränar du mycket eller hur gör du?

Mathilda

http://lchfklubben.se/mathilda

Lisa Pedersen

8 december 2012 12:13

Okej! Nej det kan man ju inte.. Man går ju upp under dagen och sen nästa dag har man gått ner det igen! Haha.

Jag tränar varje måndag (Zumba) och ibland en till gång i veckan...är ingen träningsnarkoman riktigt haha! Själv då?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Pedersen - 16 december 2012 19:45


    Hej alla finisar! Kan nu med stooor glädje meddela att jag har en ny blogg! Min alldeles egna domän! Tack Jonas för all hjälp! Du är grym!   Nya bloggen hittar ni HÄR där alla gamla recept och inlägg ligger!   Puss och kram ...

Av Lisa Pedersen - 14 december 2012 16:29


    Hej! Dagens middag = rester från igår! Mums :)   Ikväll ska Sara och Tamina komma hit så ska vi ha filmkväll! Trevligt trevligt! Imorgon blir det Julmys (pyssel och bak) med några kompisar och på söndag en annan rolig grej..   Ha e...

Av Lisa Pedersen - 13 december 2012 16:58

  (klicka på bilden för att få den större)     Hej på er! Dagens middag blev vitkålsgratäng och korv! Mmmmm gott :)   Några nävar vitkål (inte så noga) 1 gul lök 2 vitlöksklyftorca 1,5 dl vispgrädde 0,5 msk sambal oelek Ost Salt och sv...

Av Lisa Pedersen - 13 december 2012 10:48

      (klicka på bilderna för att få dem större)     God morgon! Igår var det ju 12-12-12 så jag var ju TVUNGEN att ta ett nördigt kort när klockan slog 12:12 haha..   Gårdagens middag - Schnitzel, sås och sallad. Gott!   Frukos...

Av Lisa Pedersen - 12 december 2012 11:06

  (klicka på bilden för att få den större)   God morgon!   Igår åt jag grillad kyckling, krämig currydressing och gurka till middag! Det blev lite kyckling över och då gjorde jag kesoplättar till frukost, toppat med grillad kyckling och Gr...

Presentation


Hej!

Lisa heter jag och är 22 år. Äter enligt LCHF (Low Carb High Fat) sedan 2:e april 2012 och har hittills gått ner 10 kg. Kommer genom min blogg dela med mig av trevliga recept samt massa annat som händer i mitt liv. Hoppas kunna inspirera andra til

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards