chewpakka

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

Frågor...kul va?

Av Lisa Pedersen - 8 december 2012 00:10

Ditt fullständiga namn? Lisa Amanda Linnéa Kristine Pedersen
Hur lång är du? 163 cm
Ögonfärg? Blå, grön, brun, gul, grå...
Spelar du något instrument? Nej
Dina första tankar när du vaknar? Fan vilken sjuuuk dröm!
Vart befinner du dig just nu? I mitt sovrum
Biter du på naglarna? Nej
Har du några husdjur? Nej... Men min katt bor hemma hos mamma.
Är du singel? Nej
Vem är snyggast? Min sambo
Vem vet mest om dig? Jag själv
Vad vill du ha just nu? Pepsi Max
Rädd för? Spindlar, mörker, spöken, övernaturliga grejer...människor i allmänhet.
Din första riktiga kärlek? Min sambo
McDonalds eller Burgerking? Donken!
Sjunger du? Så fort jag blir ensam
Vad har du för skostorlek? 37-38
Vill du gifta dig? Jaaa!
Kommer du överens med dina föräldrar? Jao
Din hårfärg? Ljusbrun typ
Vad ska du göra i morgon? Vara hemma, städa osv
Snygg färg? Rosa
Favoritårstid? Sommar
Favoritmat och dryck? Hmm.. Bara det är LCHF så ;) Och Pepsi Max!
Hur svarar du i telefonen? Aa hallå?
Vad är du sugen på nu? Pepsi Max
Sov du ensam inatt? Nej
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Druckit idag? Vatten, Pepsi Max...
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt...som fan.
Godaste glassmaken? Choklad!
Drömmer du mardrömmar? Hela tiden!
Favoritklädsel? Mjukiskläder eller fina klänningar!
Favoritgodis? Choklad..
Hur många kuddar sover du med? 1
Längtar du mest efter just nu? Söndag, för då ska jag testa nya bakverk!
Vem har vart din räddning idag? Middagen! Sjukt hungrig var jag..
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Inget!
Saknar du någon just nu? Min sambo...som sitter i rummet bredvid ;)
Vill du ha barn? Ja
Är det någonting som är stressigt? Ja, har en hemtenta som ska in 18:e december!
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja...alltid kul med presenter!
Är du blyg? Ibland..
Vad gör du just nu? Svarar på frågorna
Tycker du att du har fin dialekt? Ja!
Tycker du om snö? Nja...bara om jag åker pulka!
Vad gör du om 10 minuter? Borstar tänderna!
Hur mår du nu? Bra!
Vad är din önskan just nu? Öhh...vet inte!
Har du något speciellt cetat? Har massor...som jag säger hela tiden! Men bara till min sambo!
Vad lever du på? LCHF
Vad gör du om 5 år? Jobbar...unge på G!

Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Massor! Har grymt minne!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Pedersen - 16 december 2012 19:45


    Hej alla finisar! Kan nu med stooor glädje meddela att jag har en ny blogg! Min alldeles egna domän! Tack Jonas för all hjälp! Du är grym!   Nya bloggen hittar ni HÄR där alla gamla recept och inlägg ligger!   Puss och kram ...

Av Lisa Pedersen - 14 december 2012 16:29


    Hej! Dagens middag = rester från igår! Mums :)   Ikväll ska Sara och Tamina komma hit så ska vi ha filmkväll! Trevligt trevligt! Imorgon blir det Julmys (pyssel och bak) med några kompisar och på söndag en annan rolig grej..   Ha e...

Av Lisa Pedersen - 13 december 2012 16:58

  (klicka på bilden för att få den större)     Hej på er! Dagens middag blev vitkålsgratäng och korv! Mmmmm gott :)   Några nävar vitkål (inte så noga) 1 gul lök 2 vitlöksklyftorca 1,5 dl vispgrädde 0,5 msk sambal oelek Ost Salt och sv...

Av Lisa Pedersen - 13 december 2012 10:48

      (klicka på bilderna för att få dem större)     God morgon! Igår var det ju 12-12-12 så jag var ju TVUNGEN att ta ett nördigt kort när klockan slog 12:12 haha..   Gårdagens middag - Schnitzel, sås och sallad. Gott!   Frukos...

Av Lisa Pedersen - 12 december 2012 11:06

  (klicka på bilden för att få den större)   God morgon!   Igår åt jag grillad kyckling, krämig currydressing och gurka till middag! Det blev lite kyckling över och då gjorde jag kesoplättar till frukost, toppat med grillad kyckling och Gr...

Presentation


Hej!

Lisa heter jag och är 22 år. Äter enligt LCHF (Low Carb High Fat) sedan 2:e april 2012 och har hittills gått ner 10 kg. Kommer genom min blogg dela med mig av trevliga recept samt massa annat som händer i mitt liv. Hoppas kunna inspirera andra til

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards