chewpakka

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Lisa Pedersen - 7 december 2012 21:02

 


Jag ÄLSKAR före-efter-bilder! Gör inte ni det? Satte ihop denna bilden för att visa er hur jag såg ut då och hur jag ser ut nu! Inte den bästa Före-bilden men det var den bästa jag hittade på mitt gamla, "tjocka" jag haha!


LCHF är det bästa jag har gjort, ever!

Av Lisa Pedersen - 7 december 2012 18:27

 


Fredag = Något gott att äta, så det fick bli kladdkaka med jordnötssmör! Sjukt god, ni måste testa! :)


Imorgon ska jag bara vara hemma, städa lite osv. Och på söndag ska jag baka eftersom vi ska till mamma på Glöggparty. Jag ska göra en Citronpaj och Pepparkaksbollar! Blir spännande att testa lite nytt!


God kväll på er!

Av Lisa Pedersen - 7 december 2012 16:06

Idag blev det en enkel middag - marinerad fläskfilé (rapsolja, kinesisk soja, sambal oelek, grillkrydda och lökpulver), sallad och chilibea!

Ikväll ska jag bara vara hemma och kolla på film och myyysa!

Puss och kram

Av Lisa Pedersen - 7 december 2012 10:16

 


God morgon!

Idag testade jag att göra kesoplättar till frukost! Har försökt typ två gånger innan men då brände de fast i botten på stekpannan... Problemet var nog att jag stekte i smör och en ganska kass stekpanna. Idag använde jag en bättre stekpanna och stekte i mycket kokosfett. Jag lyckades och de blev sååå goda!


Receptet hittar ni HÄR och jag serverade med vispad grädde, hallon och lite pepparkakskryddor!


Trevlig helg! Puss och kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Lisa heter jag och är 22 år. Äter enligt LCHF (Low Carb High Fat) sedan 2:e april 2012 och har hittills gått ner 10 kg. Kommer genom min blogg dela med mig av trevliga recept samt massa annat som händer i mitt liv. Hoppas kunna inspirera andra til

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards