chewpakka

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Lisa Pedersen - 2 december 2012 21:06

Idag när jag var i stan köpte jag två söta trähjärtan inne på Dimoda för 15:-/st. Det ena hängde jag på en vas och det andra på badrumskroken! Visst blev det fint? Älskar såna smådetaljer!

Av Lisa Pedersen - 2 december 2012 19:16

 


Go kväll!

Dagens middag blev sååå god! Testade blomkålsris för första gången och det var sjukt gott! Bara att riva blomkålen och lägga i kokande vatten i ca 10 sekunder! Häll i durkslag och servera! Man kan också steka riset i smör...ska testa det nästa gång! Till det åt vi schnitzel och sås gjord på skyn från köttet, grädde och soja  +lite sallad. Väldigt god middag som får bli lunchlåda till mig imorgon då jag ska jobba på min praktikplats! Ska bli kul att träffa alla goa ungar.


Kramar

Av Lisa Pedersen - 2 december 2012 15:15

               

       


Här kommer en bildbomb med bilder från helgen! I fredags var jag ute med några vänner och vi förfestade hemma hos en tjej som hade kattungar! Åh va jag vill ha en... Sedan drog vi till Excet som ligger mittemot Valand på Avenyn. Det var sådär kul...för mycket folk så det gick knappt att dansa! Lite synd, för musiken var bra!


I lördags var Michael iväg och hämtade sin nya bössa som han poserar med så fint i vardagsrummet! Gullig! Och jag kollade på första avsnittet av Julkalendern! Älskar ju gamla Greveholm så klart att jag måste följa denna! Tycker den verkar jättebra och spännande...blir nog bra! På kvällen åt jag kladdkaka med jordnötssmör, mums! Har hållt mitt löfte med efterrätt bara på helgen.


Idag åt jag Yoggi mini blåbär/keso samt några ostrullar till frukost och sedan åkte jag till stan för att träffa Disa! Vi traskade runt i några affärer och nu är jag hemma igen!


Hoppas ni har haft en bra helg och att ni får en fin första advent!


Puss och kram   


Av Lisa Pedersen - 2 december 2012 10:54

Nu sitter jag på bussen in till stan. Ska träffa finaste Disa innan hon ska åka.. Kommer lägga upp bilder osv från helgen lite senare! Ha en fin första advent så länge! Puss på er!

Ps. Har nu 1000 followers på Instagram! Sjukt kul! Chewpakka heter jag där!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Lisa heter jag och är 22 år. Äter enligt LCHF (Low Carb High Fat) sedan 2:e april 2012 och har hittills gått ner 10 kg. Kommer genom min blogg dela med mig av trevliga recept samt massa annat som händer i mitt liv. Hoppas kunna inspirera andra til

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards